Erotikanzeigen und Sexinserate

Südländischi Lust Entfacht Und Macht Dich So Brännend Heiss, Wie Nonie Eini Zuvor!

Adriana

Ich bin d'Adriana und bin halbi italienerin. Ich bi han es kochends bluet be temperamentvoll und sehr heiss.

Ich ha sowol die brav devot und ghorsami im bett si, aber au die strängi herrschendi konsequänti Herrin woder zeiged wos dure gad!

Mit minnere heiss begehrte stimm und de süesslechi tutch verzaubere ech dis herz und din schwanz. Egal met welem wunsch das chunsch, ech setz in für dech um, denn ech kenne kei Tabu! Du wotsch es dräckig geil und versaut? Chasch du ha!
Ich stah druf wenn, ich dich richtig darf fickbock nenne und dich als min Spermagott bezeichne, denn ich schlucke alles was us der usechund.

Ich liebs wenn du min Futz bi wort nennsch und ihn dureschläcksch bis dini Zunge en chrampf hed.
Sto aber au druf dini Penis zbeurteile, und dich vollkomme zkontrolliere. Machtlos minnere Lust usgsetzt mach ich mit dir was ich wott, du hesch dich mim wille zbüge und das zeig ich dir ganz gnau!

Riss mer a de Haar, druck mi a twand ufe und figg mich i jedes loch wot wosch, bis zur totali erschöpfig. Ech be durgeil und werde nie müed. Zur chrönig chasch mini geil arschfutze figge bis sie richtig brännt. Ich würd dich au gern figge und dure rite, oder perversi Fetisch spieli usfüere.

Ich kenne kei tabus und bin für alles was dis herz begehrt zha!

Egal ob in heisse Dessous, vollkomme nackt oder in geilem Lacc und läder, ech lege das anne, was dir gfallt, dini wandelhafti Königin, oder dini versauti spermaschlampe, mach mit mir es geils stündli und du wersch für immer vo mer träume.

Ob mer mich chan träffe? Das erfarsch du vo mir persöhnlich , wenn mer alütisch.

Bahnhofstrasse 110
8000 Zürich
Route auf Google ansehen +41 76 740 56 56
Körperbau: Schlank
Grösse: 175cm
Gewicht: 60Kg
Busen: Sehr gross
Haare: lang und Braun
Escort: Ja
Montag14:00 bis 20:00
Dienstag14:00 bis 20:00
Mittwoch14:00 bis 20:00
Donnerstag14:00 bis 20:00
Freitag14:00 bis 20:00
Samstag14:00 bis 20:00
Sonntag14:00 bis 20:00

Kommentar schreiben

Erstelle ein Kommentar für Adriana


Bewertung in Sterne abgeben